ԵՌԱՀԵՆՔ

Եռահենք. երեքի փիլիսոփայությունը բիզնես հոգեբանության մեջ

Երբ մի բառը դառնում է միտք, իսկ մի միտքը՝ հիմք

Քսանհինգ տարի է անցել։ Քսանհինգ տարի՝ հարաբերությունների, փորձի, սխալների ու հաջողությունների, որոնց միջով ծնվել է ինչ-որ բան ավելին, քան ընդամենը ընկերություն։ Ծնվել է Եռահենք՝ որպես գաղափար, որպես փիլիսոփայություն, որպես մեթոդ։

Հետաքրքիր է, թե ինչպես են բառերը ծնվում մեր ենթագիտակցության խորքից։ «Եռա» և «հենք»՝ երկու պարզ, հնարավոր թվացող բառ, որոնց համադրությունը ստեղծում է նոր իմաստ, նոր էներգիա, նոր հնարավորություններ։

Երեքի գաղտնիքը

Հոգեբանությունում երեքը միշտ եղել է կարևոր թիվ։ Ֆրեյդի եսը-ես-գերես եռյակը, Յունգի գիտակից-անգիտակից-կոլեկտիվ անգիտակից եռյակը, գենեզիսի սկիզբ-մեջ-վերջ եռյակը։ Երեքն ապահովում է հավասարակշռություն, երեքը միջին ճանապարհ է ծայրահեղությունների միջև։

Եռահենք-ում երեքը հայտնվում է բազմաչափ՝

Հոգեկան մակարդակում՝ միտք-զգացմունք-գործողություն

Սոցիալական մակարդակում՝ անձ-թիմ-բիզնես

Կառուցվածքային մակարդակում՝ մարդիկ-հարաբերություններ-արդյունք

Այս եռյակներն առանձին չեն՝ նրանք փոխկապակցված են, փոխազդող, փոխկախված։

Հենքի հոգեբանությունը

Ի՞նչ է նշանակում «հենք» մարդու հոգեկան կյանքում։ Հենքը ապահովություն է, կանխատեսելիություն, վստահություն։ Երբ մարդն ունի հենք, նա կարող է ռիսկի գնալ, նորարարություն անել, առաջ շարժվել։ Երբ հենք չկա՝ ամբողջ էներգիան ծախսվում է գոյատևման վրա։

Բիզնեսում այս սկզբունքը գործում է նույն կերպ։ Եռահենք-ը գիտակցաբար է ստեղծվում որպես այն հիմքը, որի վրա կարող են կառուցվել կայուն, առողջ, աճող բիզնես համակարգեր։

Մարդիկ. առաջին սյունը

Ամեն բիզնեսի հիմքում մարդն է՝ իր բոլոր բարդությունների, ներուժի, սահմանափակումների ու հնարավորությունների հետ։ Բայց ո՞վ է այդ մարդը՝ առաջնորդը, աշխատողը, գործընկերը։

Մարդը բազմաշերտ է։ Նա ունի գիտակից դրդումներ ու անգիտակից ցանկություններ, հստակ նպատակներ ու աներևույթ վախեր, շարադրված ծրագրեր ու խուճապային հակազդումներ։

Երբ մենք ասում ենք «մարդիկ», մենք ի նկատի ենք ունենում ամբողջական անձնավորություններ՝ անձնական պատմությամբ, մշակույթով, արժեքային համակարգով, մոտիվացիոն կառուցվածքով։

Հարաբերություններ. երկրորդ սյունը

Մարդը սոցիալական էակ է, և նրա բնույթում կա հարաբերություններ հաստատելու խորը կարիք։ Բիզնեսում հարաբերությունները չեն սահմանափակվում միայն աշխատանքային կապերով։ Դրանք ներառում են՝

Վստահության մակարդակը

Հաղորդակցության որակը

Հակամարտությունների կառավարման ունակությունը

Կոլեկտիվ ինտելեկտի ձևավորումը

Հուզական ինտելեկտի զարգացումը

Արդյունք. երրորդ սյունը

Արդյունքը միայն ֆինանսական ցուցիչ չէ։ Արդյունքն այն ամենն է, ինչ ստեղծվում է մարդկանց և նրանց հարաբերությունների տրամաբանական հետևանքով։

Արդյունքն ունի բազմաթիվ երեսներ՝

Կոնկրետ արտադրանք կամ ծառայություն

Թիմի զարգացման մակարդակ

Կազմակերպական մշակույթի որակ

Գործարար համբավ և հավատարմություն

Սոցիալական ազդեցություն

Եռյակի դինամիկան

Երեք սյուները գոյություն չունեն անկախ միմյանցից։ Նրանց միջև ծավալվում է անընդհատ ինտերակցիա, որը ստեղծում է կա՛մ բարերար, կա՛մ ցավալի շղթաների ռեակցիա։

Դրական շղթա․ որակյալ մարդիկ → առողջ հարաբերություններ → արդյունավետ արդյունքներ → ավելի որակյալ մարդկանց ներգրավում

Բացասական շղթա․ անհամապատասխան մարդիկ → թունավոր հարաբերություններ → անբավարար արդյունքներ → ներքին ծերացում ու դեգրադացիա

Հոգեբանական հիմքը գրավական է

Ինչու՞ է Եռահենքը դիտարկում հոգեբանական հիմքը որպես հաջող բիզնեսի գրավական։ Պատասխանը թաքնված է մարդկային բնույթի մեջ։

Մարդը ստեղծագործական էակ է կենսաբանական մակարդակում։ Նա բնականաբար ձգտում է ինչ-որ բան ստեղծել, զարգացնել, կատարելագործել։ Բայց այս բնական ազդակը կարող է միացնել միայն այն ժամանակ, երբ մարդն ապահով է, երբ նա զգում է, որ իր ներդրումը գնահատված է և իմաստ ունի։

Կոլեկտիվ ինտելեկտը հանրագումարից մեծ է։ Երբ մի քանի մարդ աշխատում են համագործակցության ռեժիմում, նրանց կոլեկտիվ ունակությունները չեն գումարվում՝ բազմապատկվում են։

Եռահենքի պրակտիկ կիրառությունը բիզնես համակարգերում նշանակում է՝

Ախտորոշում․ Բացահայտել, թե որ սյունն է ամենաթույլը Ուժեղացում․ Մշակել կոնկրետ ռազմավարություն ամեն սյան համար

Հավասարակշռում․ Ապահովել երեք սյուների կառուցվածքային համաձայնություն Զարգացում․ Ստեղծել պայմաններ եռյակի բնական աճի համար

Փոխակերպման ճանապարհը

Եռահենք լինելը նշանակում է ընտրել համակարգային մոտեցում բիզնես զարգացմանը։ Այս մոտեցումը հակառակ է «արագ լուծումների» փիլիսոփայությանը։ Դա երկարատև, համբերատար աշխատանք է մարդկային և համակարգային ներուժի հետ։

Եռահենքը մեր պատասխանն է հարցին՝ ինչպե՞ս կառուցել բիզնես, որտեղ մարդիկ գտնում են իրենց տեղը, ռեալիզացնում իրենց պոտենցիալը և ստեղծում ինչ-որ բան, որ ունի իմաստ ոչ միայն իրենց, այլև աշխարհի համար։

 

Հետ
x
Պատվիրել զանգ
Շնորհակալություն հայտի համար